Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
September 09, 2010, 08:02:25
Hjem Hjælp Søg Log på Registrer
Nyheder: Så kører forummet igen!

+  RC1910 Forum
|-+  Generel kategori
| |-+  Andet snik snak
| | |-+  MTB kursus
« forrige næste »
Sider: [1] Print
Ophavsmand Emne: MTB kursus  (Læst 712 gange)
Didgeridoo
Newbie
*
Beskeder: 2

Email
« på: Oktober 11, 2009, 08:48:14 »

Hej Alle

Jeg er nybagt MTB kører - jeg kører på en Radon 6,0 Litening med skivebremser og for og bag affjedring - jeg har forsøgt mig en lille smule i Fussingø, og lavet et styrt på vej ned af en bakke - og jeg er blevet lidt bange for at køre på MTB ned af bakkerne - jeg kører en del terræn i Stenaltskoven ved Ørsted, der er ingen bakker  Grin - men det er lidt kedeligt - det er jo super sjovt at køre inde i skoven, men jeg tør altså ikke helt det med bakkerne - hvor kan jeg komme af med min skræk, og få et kursus af en øvet kører som kan vise mig nogle teknikker så jeg ikke er så udsat for styrt pga. manglende tekniksik kunnen  Kølig
 - betaler gerne for et kursus Smiley
Mvh
Søren Dahl
Logget
Gasberg
Newbie
*
Beskeder: 4

Email
« Svar #1 på: Oktober 13, 2009, 10:33:35 »

Hej Søren

Syntes du skal møde op til MTB træning fra Jørgen Schmidt cykler om lørdagen kl 13.15, der er altid erfarne MTB'ere med.

Ellers vil jeg anbefale at du snakker med Jhonny Jørgensen fra RC1910, han er meget rutineret og vil gerne lære fra sig. Tror det eneste du skal betale ham er en fransk hotdog eller 2....
Logget
Sider: [1] Print 
« forrige næste »
Hop til:  

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde